Vid södra ingången byggs bar- och restaurang områden. Målet är att överträffa varje besökares förväntningar genom att bjuda på en upplevelse utöver det vanliga I en unik miljö med många sittplatser, stort matutbud samt extrem produktion I form av ljud, ljus, kolsyra, konfetti, pyroteknik, raketer, enorma led-väggar och mycket mer. Listan kan göras hur lång som helst.
Samtliga 17400 m2 tas i bruk under festival dagen. Området kommer vara inhägnat och biljett krävs för att besöka festivalen. Med en innovativ och mycket påkostad marknadsföringskampanj lockas 15.000 besökare under festivaldagen.
Den generella festivalbesökaren sträcker sig från den glada 18-åringen, som festar loss på innerplan, till den 55-årige företagsledaren med cabana I vip-området, läs mer om cabana här.
Business lounge är ett område där företagare kan nätverka samt bjuda sina kunder på en heldag (mer info här ).
Västar med klubbemblem, t-shirts & andra klädesplagg samt andra attribut som har text eller symboler som kan väcka obehag & anstöt hos våra besökare är inte tillåtna på festivalens område. Festival arrangörerna & ordningsvakterna är de som avgör vad som anses kunna väcka obehag & anstöt. Överträdelse mot detta kan leda till att man blir nekad inträde till festivalområdet.